woensdag 7 januari 2009

Computerspel Maya de Bij: Vlieg, Maya, Vlieg

Onder directory Maya, Data, Levels staan de volgende levels:
  • Termitenbau_Himmel_Set01.dds
  • Termitenbau_Himmel_Set02.dds
  • Termitenbau_VG_Set01.dds
  • Termitenbau_Weg_Set01.dds
  • Termitenbau_Weg_Set02.dds
  • Wald_Himmel_Set01.dds
  • Wald_Himmel_Set02.dds
  • Wald_VG_Set01.dds
  • Wald_Weg_Set01.dds
  • Wald_Weg_Set02.dds
  • Wiese_Himmel_Set01.dds
  • Wiese_Himmel_Set02.dds
  • Wiese_VG_Set01.dds
  • Wiese_Weg_Set01.dds
  • Wiese_Weg_Set02.dds

Het gehele spel omvat circa 152 MB

Het spel eindigt bij mij na 2 afleveringen. Hierna kom ik in het hoofdmenu en kan ik niet verder.

Beste, Het is voor ons onmogelijk om alle game na te spelen, u kunt het beste even googlen op het internet naar mogelijkheden om door te spelen. Met vriendelijke groet, Het Support Team

2 opmerkingen:

Unknown zei

Je bent niet de enige. Heb je al een oplossing? Ik ben blij dat mijn kinderen er geen bal van kunnen want ze komen voorlopig niet voorbij level 2.

Unknown zei

Bij onze dochter hetzelfde. Kan ze het spel eindelijk een beetje, stopt het na het tweede level. Ik ben er mee naar de winkel gegaan waar het gekocht is (Intertoys). Daar konden ze me niet verder helpen. Heb een nummer gebeld dat op de website stond. Daar zagen ze dat er in Gouda nog een exemplaar in de winkel lag. Maar dat bleek niet te kloppen. Achteraf zou dat dus niet hebben geholpen, want ik denk dat alle spellen zou zijn. Maar omdat het maar een kinderspel is (en daarom juist zo leuk en onschuldig) en het ook niet duur was, wordt hier blijkbaar verder niets mee gedaan.