maandag 11 november 2013

Sint Maartenliedjes voor 11 november

Melodie: Helicopter

Lampionnetje, lampionnetje,
lichtjes geel en lichtjes groen
Overal ga ik langs de huizen,
wilt u de deur wel open doen?
Lampionnetje, lampionnetje,
lichtjes geel en lichtjes groen

Melodie: Het hondje van de slager.....

Jantje van de buren,
heeft een lampion
Die kan schijnen,
nog mooier dan de zon!
En van je hela, hela, ho-la-la, héé
hela, hela, hela, ho-lal-la, héé
hela, hela, hela, ho-lal-la, héé
hela, hela, hela, ho!

Melodie: Vader Jacob............

Kijk mijn lichtje, kijk mijn lichtje,
zelf gemaakt, zelf gemaakt
En vanavond mag ik en vanavond mag ik,
laat op straat, laat op straat.

Kabouter Prik-Prak
Sintre Maarten mik-mak
ik ben kabouter Prik-Prak
ik loop hier op het zachte mos
in het elf november-bos

Geen opmerkingen: